Jestem czysty...


Ostatnio opisałem Wam swój problem ze słodyczami. Tu przeczytasz. Jakże mam silną wolę i wewnętrzną moc… bo opanowuję to uzależnienie na poważnie. Kilka dni męczarni, chęć podjadania, krążenia przy słodyczach… i wtedy wpadłem na pomysł. Na Graplethonie w Warszawie i później na Krwawym Sporcie w trójmieście, spotkałem prawdziwe cuda. Do pakietu "startowego", dołączone były batony od Legal Cakes. Ich smak mnie urzekł. I tak, w czasie walki z łakomstwem, podjąłem męską decyzję. Muszę je mieć! Krótka notka do firmy w sprawie zakupu na odległość. Kilka zdań wymienionych z Kubą na e-mail i jest. Cała paka wypełniona łakociami dostarczona przez kuriera. Kolorowo, różnorodnie i pachnąco. Obecnie jestem "czysty", bo wciąłem zawartość przesyłki. Zostały jednak wspomnienia walorów towaru. Podzielę się chętnie z wami swoimi doznaniami smakowymi.

Niektóre batony przypadły mi do gustu bardziej, inne mniej. Są i takie, których nie polubiłem . Poniżej opiszę Wam dokładnie, nazwy i smaki batonów, jaki był ich skład. Ocenię je też w skali biorąc pod uwagę: wygląd, konsystencję, zapach, smak, skład, sytość.

Batony mogą zdobyć max 6 punktów. Najlepsze otrzymały +1 za całokształt.

lp. nazwa. waga, kalorie, wartości odżywcze.skład. punkty.
1. "żurawina + jagody goji"  140g/300kcla/14b/52w/4t banany, płatki owsiane, płatki jęczmienne, odżywka białkowa, żurawina, jagody goji  5 pkt.
2. "koko"(lowcarb)  90g/369kcla/13b/4w/31t wiórki kokosowe, odżywka białkowa, czekolada gorzka 90%  3 pkt.
3. "owocowo czekoladowy"  140g/276kcla/20b/40w/4t banany, płatki owsiane, płatki jęczmienne, odżywka białkowa, czekolada 90%, owoce sezonowe(wiśnia), wanilia  6 pkt.
4."szyszka"  95g/181kcla/12b/31w/1t kasza jaglana ekspandowana, ryż ekspandowany, odżywka białkowa, banany, miód, kakao  5 pkt.
5. "szarlotkowy"  130g/247kcla/15b/40w/3t banany, płatki owsiane, płatki jęczmienne, odżywka białkowa, cynamon, jabłka, wanilia  7 pkt.
6. "brownie"  130g/244kcla/23b/29w/4t fasola czerwona, banany, odżywka białkowa, kakao, gorzka czekolada 90%, kasza jaglana, wanilia  7 pkt.
7."sneaky"(lowcarb)  100g/338kcla/24b/12w/20t orzechy ziemne, masło orzechowe, otręby orkiszowe, odżywka białkowa, czekolada gorzka 90% 6 pkt.
8."orzechowo czekoladowy"  140g/388,5kcla/14,5b/41w/18t banany, czekolada, orzech włoski, odżywka białkowa, daktyle, mąka jaglana, pistacje, płatki jaglane, płatki gryczane, pestki dyni, pestki słonecznika, sezam, cynamon, syrop klonowy, zielona herbata, cytryna  6 pkt.
9."karmelowy" (bezglutenowy)  90g/261kcla/17b/22w/14t masło orzechowe, migdały, odżywka białkowa, daktyle, mąka ryżowa, mleko migdałowe, erytrol 7 pkt.

Wpis nie jest reklamą, każdy kupuje co i gdzie chce. Osobiście polecam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.