Wtorkowy Trening w czwartek.

Wtorkowy Trening - w czwartek. Wtorkowy Trening, to grupa biegaczy, która spotyka się, by się porozciągać. Troszkę biegają, troszkę mobility i duuużo uśmiechu. Kiedyś, tak - przy luźnej rozmowie, dostałem zaproszenie. Skorzystałem, a jakże by przebiec dystans 400 m w 69 sekund. I stało się, wygrałem bieg. Miałem najlepszy czas. Ups. Gnałem ile sił w nogach, bo nie chciałem być ostatni…(hehe) i taka niespodzianka.

Jednak nie chodziło tu o wyniki. Dawidowi dziękuję za zaproszenie, za wspólne bieganie, za wspaniałą akcję charytatywną, do której mogłem się przyłączyć. Wczoraj bowiem grupa dołączyła do akcji #400heartbeat (https://www.siepomaga.pl/serduszkoweroniki2). Pozdrawiam ekipę Wtorkowego Treningu. Do następnego spotkania.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.