STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #8 Piotr "Leda" Walawski

foto: prywatne zbiory Piotra.
Strzał w dziesiątkę!
Kolejna odsłona programu!
Za chwilę – nowość!
Były pytania na planszy, były zadawane przeze mnie. Teraz pytania i odpowiedzi pisane. Chcę przekazywać Wam więcej... Chcę przybliżać informacje co i gdzie dzieje się w Polsce w obszarze moich zainteresowań sportowych. Dziś pierwszy taki wywiad. Spokojnie – video też będzie, i to niebawem. Zapraszam do przeczytania wywiadu z Piotrkiem Walawskim, młodym, ambitnym zawodnikiem MMA z Łodzi. Jego amatorski rekord w MMA, to 34-10, zawodowy 2-1. Przeczytajcie, co ma do powiedzenia o swoich przeżyciach sportowych i co myśli o Trybsonie.



TZN: Witaj Piotrze!
1. Powiedz, skąd pochodzisz, od kiedy i gdzie trenujesz? 

Piotr: Cześć , witam wszystkich .Pochodzę z Łodzi , MMA zacząłem trenować pod koniec 2011 roku (miałem wtedy 14 lat ) aktualnie trenuje w Shark Top Team ale często odwiedzam też takie kluby jak Octopus Łódź i BoneBreakers Zgierz

TZN: 2. Co skłoniło Ciebie do wybrania sztuk walki jako drogi sportowej?
Piotr: Od dziecka interesowały mnie sporty walki , zaczęło się od filmów z takimi aktorami jak Bruce Lee , Jackie Chan czy JCVD ... Zacząłem trenować karate ale tą przygodę ciężko nazwać trenowaniem

TZN: 3. Stoczyłeś dużą, powiedzieć można, zawrotną ilość amatorskich walk MMA. Opowiedz o drodze jaką przeszedłeś. 

Piotr: Pierwszy turniej w którym brałem udział to Mistrzostwa Polski MMA w Toruniu - grudzień 2012 , wtedy stwierdziłem że to kocham i chciałbym kiedyś robić to zawodowo ... Tylko 2 razy skończyłem zawody bez medalu , od końca 2014 roku byle same złote medale w amatorskim MMA . Swój ostatni turniej stoczyłem na MP 2015 w kategorii Full contact , gdzie byłem najmłodszym zawodnikiem kategorii - zdobyłem złoto .

TZN: 4. Która z tych walk była dla Ciebie największą lekcją? 

Piotr: Największą lekcją była porażka z Cezarym Kęsikiem na gali TFL , pokazała mi co muszę zmienić w moim stylu walki .

TZN: 5. Zawodowo stoczyłeś 3 pojedynki z rezultatem 2-1. Ostatnia wygrana z Arturem Skrzypcem, przebiegła bardzo szybka. Czy taki był plan na tę walkę? Jak wyglądały Twoje przygotowania do tej potyczki? 

Piotr: Zawsze przygotowuje się na pełne 3 rundy , plan był taki żeby bić się z Arturem w stójce i bronić obalenia ...
foto: prywatne zbiory Piotra.


TZN: 6. Bijesz się dla organizacji TFL. Jak rozwija się ta współpraca? Kiedy kolejna walka? 

Piotr: TFL to świetna organizacja , bardzo lubię tam walczyć ... Na tą chwilę niestety nie mam planów startowych ...Miałem już w tym roku walczyć 2 razy ale z przyczyn organizacyjnych nie walczyłem ...

TZN: 7. Jesteś posiadaczem niebieskiego pasa BJJ. Czy startujesz w zawodach BJJ?

Piotr: W turnieju BJJ wystartowałem tylko raz na pierwszej edycji Octopus Cup i pierwszy raz miałem wtedy kimono na sobie zdobyłem 3 miejsce w kategorii adult niebieskie pasy

TZN: 8. Jaki kierunek w swojej karierze obierzesz w przyszłości? Zdradzisz, jakie masz plany związane z MMA? 

Piotr: Chciałbym zajść w MMA jak najwyżej ,celem jest być historią lub legendą tego sportu ... Całe życie ułożyłem pod to a mam dopiero 19 lat więc wszystko przede mną !

foto: prywatne zbiory Piotra.
TZN: 9. Nie sposób nie zapytać o Twoje wyzwanie na pojedynek Trybsona. Dlaczego to jemu chciałbyś pokazać gdzie raki zimują? 

Piotr: To była spontaniczna decyzja , rekordy mamy podobne to po pierwsze , po drugie wnerwia mnie to że przychodzi z programu grubego melanżu i od debiutu praktycznie żyje z MMA ... Gdzie wielu młodych chłopaków tak jak ja zapierniczają od kilku lat , stoją na bramkach , prowadzą treningi i łapią się dorywczych prac a i tak ciężko wszystko zgrać ze sobą ... Tacy ludzie pokazują , że wystarczy iść do reality show i od razu masz wszystko na tacy ... Fajnie że Paweł wybrał sportową drogę ale pod względem tych pracowitych , nieznanych to cholernie niesprawiedliwe .

TZN: 10. To „pytanie” jest do Twojej dyspozycji. Zadecyduj sam, co i komu chciałbyś powiedzieć.

Piotr: Więc chciałbym pozdrowić rodzinę , znajomych oraz moją ekipę SharkTopTeam , również Octopus Łódź i BoneBreakers Zgierz

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.