STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #9 Foxiak Moja droga w BJJ

Foxiak – dobry chłop.

Szymon Lisiak, Polak mieszkający na stałe w Anglii. Trenuje Brazylijskie Jiu Jitsu. To ono odmieniło jego życie. Można to zauważyć, obserwując jego stronę. Foxiaka poznałem na facebooku. Ot, takie czasy. Z Szymonem można pogadać o wielu sprawach, i to nie koniecznie związanych ze sportem. Wspólna pasja przyczyniła się do nagrania kolejnego Strzału w Dziesiątkę. Interesowało mnie, jak wygląda BJJ w UK. Stąd pytania do Foxiaka o zawody na Wyspach. Zapraszam Was na mój kanał YT. Dziękuję Szymonowi za poświęcony czas, za zgranie i montaż odpowiedzi na 10 moich pytań.



Poniżej pytania, na które uzyskacie odpowiedź w 9 odcinku Strzału w Dziesiątkę:

Cześć Foxiak!

1. Skąd pochodzisz i czym się zajmujesz?

2. Kiedy rozpoczęła się twoja przygoda z BJJ?

3. U kogo trenujesz? Jak trafiłeś na treningi tego trenera?

4. Ciekawi mnie społeczność BJJ w Anglii. Wiesz, ile klubów jest w twoim mieście, regionie?

5. Jak wyglądają zawody na Wyspach? Jak duża jest rzesza startujących?

6. Wiem, że w niedawno startowałeś w kilku zawodach. Jakie były rezultaty Twoich zmagań?

7. Gi czy NoGi – co jest Tobie bliższe i dlaczego?

8. Niedawno zorganizowałeś seminarium z Adamem Wardzińskim. Czego nowego się uczyliście?

9. Zamierzasz zapraszać innych zawodników na seminaria do UK, kogo widziałbyś w Waszym klubie?

10. I… najważniejsze pytanie: kiedy wpadniesz do Polski na zawody?





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.