jara szlugi i trenuje

Dzisiaj będzie o papieroskach. Jak wieść niesie, jedna z medialnych Fit Dam, jara szlugi. A ja, jak to ja… zapytałem u źródeł. No i nic. Brak odpowiedzi. No dobra… Pytam więc: czy osoba promująca zdrowy styl życia może tak hypokrisis .Ciekaw jestem, jak na wydolność sportowca wpływa palenie papierosów.  Czytam: "...dym z papierosów zabiera 15 - 20 procent cech motorycznych. Siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, skoczność, zwinność, równowaga i koordynacja ruchowa pod wpływem nawet wyczerpującego treningu, nigdy nie będzie wynosić 100 procent naszych genetycznych możliwości." I zastanawiam się, jak dużo jest takich sportowców-nałogowców. Po treningu na CrossFicie niektórzy też wychodzą na dymka. Zdarzyło mi się, że na macie miałem nieprzyjemność z palaczem…  A ja myślałem, że w śród wytrawnych sportowców, takie nałogi nie mają miejsca. Okazuje się, że się myliłem. W internecie znalazłem kilka artykułów o palących piłkarzach i innych wyczynowcach. SZOK! Znacie nałogowych palaczy uprawiających sport? Może ktoś z palących sam chciałby opisać, jak to u niego wygląda?


Komentarze

  1. Wolę zostawić to dla siebie. Nie jestem osobą, która szuka tanich sensacji. Gdyby odpisała i chciała to upublicznić czy o tym porozmawiać może wtedy udostępnię. Na ten moment echo...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.