Debiuty Cross 2017

Za mną kilkanaście treningów. Czeka mnie jeszcze kilka… i będzie to całe moje doświadczenie przed wyzwaniem, jakie sobie postawiłem na początek roku. Mowa tu o debiutach Cross. Oszalałem chyba… hehe. No, ale jak tu nie wyznaczać sobie celów sportowych, tworząc sportowego bloga? Sport jest dla mnie świetną zabawą. CrossFit, to rozwijająca się dynamicznie dyscyplina. Coraz więcej osób trenuje ten rodzaj sportu. Rosnące zainteresowanie CrossFitem, daje ciekawe możliwości organizowania atrakcyjnych sposobów rywalizacji. Niebawem odbędą się zawody typu debiuty. Mimo, że jeszcze stosunkowo mało rozpowszechniona dyscyplina, ciekaw jestem, na ile debiuty będą debiutami. Właśnie, mój udział w imprezie zweryfikuje moje rozważania.  Będzie na bank fajnie. Dla mnie, to kolejne, ciekawe doświadczenie. Na drodze do lepszych osiągów sportowych, każda forma przygotowań i rywalizacji są cenne. Przecież o to w tym wszystkim chodzi. Do zobaczenia w Łodzi.

Link do wydarzenia kliknij

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.