Nowa odsłona Strzału w Dziesiątkę.

Program/wywiady Strzał w Dziesiątkę długo nie gościł na moim blogu. Tak się poukładało.




W między czasie powstał cykl wywiadów o nazwie Strzał w 10-tkę prowadzony przez stronę NaszeMMA.pl. Polecam! Ma on bardzo podobną formułę do tej, którą proponowałem w swoim blogu... Niech i tak będzie. Nie mam pretensji, bo dlaczego miałbym mieć. Nie każdy musi znać mojego bloga, nie każdy musi wiedzieć o przyjętej przeze mnie formie prowadzenia wywiadów.

Postanowiłem więc, że zmieniam ową formę i przestawię się w zupełnie innej odsłonie. Nie chcę by dublowały się projekty. Od dziś będzie to wyglądało następująco: będę zadawał to samo pytanie 10 osobom. Będą to trenerzy, sportowcy, ludzie fitness… i kto mi jeszcze przyjdzie do głowy. Jedno pytanie, dziesięciu odpowiadających i dziesięć odpowiedzi. Zawsze na to pytanie odpowiem i ja, będziecie mogli poznać moje zdanie. Będą pytania na czasie jak i te proste związane z życiem codziennym sportowca. Oczekujcie! Pierwszy NOWY Strzał w Dziesiątkę już się robi.

Poniżej przedstawiam poprzednią wersję mojego programu i wywiady:

#1 Ariel Piechocki


#2 Magdalena Talarczyk



#3 Adam Górny



#4 Karolina Zawodnik



#5 Filip Sadowski



#6 Przemysław Ignaszewski




#7 Kacper Miąsko



#8 Piotr Walewski


#9 Foxiak



#10 Mateusz Siński

#11 Wojciech Orłowski









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

jara szlugi i trenuje