Strzał w Dziesiątkę #12 ...czym dla Ciebie są treningi?



...czym dla Ciebie są treningi?

To pytanie może zadać sobie każdy, kto trenuje.

Zapytałem o to sportowców. Sam też odpowiadam na postawione pytanie w nowym formacie Strzału w Dziesiątkę.

Czym dla mnie są treningi?


Treningi zmieniły całe moje życie. Pokazały nową drogę, nowe możliwości, a przede wszystkim dały spokój  wewnętrzny. Naprawiły umysł, zmieniły styl życia i... pozwoliły poznać dziesiątkach wspaniałych ludzi. Treningi to odskocznia od codziennych problemów i pomoc w ich rozwiązywaniu. Tym oto wszystkim są dla mnie treningi - poukładały moje człowieczeństwo. 




Oto odpowiedzi moich gości na postawione pytanie:


1. Radosław Kozłowski - Trener Personalny Idziemy Na Trening


Trening dla mnie to ogromna część życia: zdrowie, charakter, odpowiedzialność, pewność siebie, motywacja. Wszyscy wiemy, że sport to zdrowie, mimo przydarzających się kontuzji zawsze wstajemy i pokonujemy własne słabości stając się silniejszymi oraz odnosząc wewnętrzne zwycięstwo. Obierając cel i dążąc do jego realizacji stawiamy na sukces końcowy, budując tym samym silny charakter i zyskując pewność siebie, mimo iż nie zawsze zmieścimy się w odpowiednim czasie 😉. Podczas realizacji własnej pasji (niektórzy niestety nazywają to pracą ;);P)  dbam o bezpieczeństwo podopiecznych, Klientów, znajomych biorąc na siebie pełną odpowiedzialność za ich kondycję fizyczną oraz psychiczną, co daje pewność, że nigdy nie zawiodę najbliższych. Obserwując nieustanny rozwój na wielu szczeblach życia u osób, które mi zaufały, a także u tych z social mediów czy filmików youtuba czerpię największą motywację do realizację siebie, własnych celów- do życia!! Jeszcze jedno jest pewne- @IdziemyNaTrening 😉


2. Marcin Frankiewicz - Trener. Organizator Gal MMA i zawodów. Klub Walki Grappler


Trening jest dla mnie pewną odskocznią od codziennego życia i pewnym lekarstwem na różne problemu które napotykamy w swoim życiu !!!
3. Mateusz Osuch - Kulturysta, Trener Personalny. Mateusz Osuch - trener personalny


Zaczynając od początku. Dawno temu zanim pracowałem jako trener treningi były dla mnie odskocznią od codziennych problemów. Szedłem na trening i zapominałem o wszystkim. Katując mięśnie odpoczywałem. Wiedziałem, że kiedyś chcę być w miejscu w którym jestem teraz. Teraz pracuję jako trener więc moje treningi to sposób w jaki wyrażam siebie i poniekąd robię sobie wizytówkę. Poprzez utrzymanie dobrej formy i pokazanie podopiecznym, że jestem nie tylko teoretykiem gdyż uważam, że trener czy instruktor w sporcie będący w sile wieku powinien być czynnym sportowcem gdyż nasz zawód wywodzi się z pasji. Nie oznacza to, że treningi nie dają mi radości jak kiedyś. Wręcz przeciwnie. Kiedy zaczynam trening jestem w swoim żywiole, daję z siebie wszystko i kocham to co robię. Piszę ten tekst w końcowej fazie przygotowań do zawodów gdzie jest mi już ciężko, mocy brakuje i często nie chce się już trenować jednak nie zmienia to faktu, że w ogólnym rozrachunku trening to całe moje życie! Pozdrawiam!
4. Kewin Wiwatowski - Zawodnik MMA. Kewin Wiwatowski



Kiedyś to była chwilowa zajawka dla zabicia czasu, z czasem przerodziło się w styl życia i na dzien dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia bez treningów.

5. Mateusz Rybak - Zawodnik MMA. Mateusz Rybak MMA


Treningi w sumie to już część mojego życia. Zależnie od tego jaki czas trenuje stawało stawało się to dla mnie czymś innym. Wiadomo za młodego na początku była to taka mała zajawka która przerodziła się w pasje można powiedzieć zakochałem się w sporcie i zaczęły powstawać małe i większe marzenia związane z walkami. Troszkę przekształciło się to w uzależnienie. Wiedziałem ze muszę iść na tą cholerną mate. Żeby mieć czyste sumienie i się spełniać szlifować umiejętności itp. Po pierwszej walce amatorskiej na Gali  spełniłem swoje cenne marzenie. Od tamtego czasu uprawiam sport tak zawzięcie ze nic w stanie nie jest mnie powstrzymać nawet kontuzje.  W sumie nie wiem co bym teraz robił w życiu gdyby nie treningi ale pewne jest to ze nie był bym tak dobrym i zdyscyplinowanym człowiekiem lata systematycznej pracy czy różnych diet  nauczyły cierpliwości cytując klasyka "cierpliwy i kamień ugotuje" .  Tak na podsumowanie. Treningi dla mnie były są i będą miłością, pasją, hobby, twardym narkotykiem, częścią mojego życia. 
6. Bartosz Chyrek - Zawodnik MMA, Trener, Organizator turniejów i gal. Bartosz "Hulk" Chyrek


Trening dla mnie jest wszystkim, jest dla mnie jak modlitwa. Trenując czuję obecność Boga Odyna, Mojego Boga.  Czuje jak wypełnia mój umysł i mięśnie jak daje mi sił i szczęście. Jestem gotów na wszystko wtedy!!!
7. Grzegorz Jasiński - Trener, Zawodnik CrossFit.  Grzegorz Jasiński Coach & CrossFit Athlete


Dla mnie jako trenera to praca która daje mi sporo satysfakcji. Jest tym co robie w życiu od dłuższego czasu. Doskonalenie swojego warsztatu poprzez trening jest dla mnie obowiązkiem ale także przyjemnością. Najwięcej doświadczenie sam zbieram na sobie poprzez praktykę, łatwiej jest mi wtedy przekazywać wiedzę innym. Trening to także nauka a do nauki jest bardzo dużo, nie ma chyba osoby na świecie która wie już wszystko… to byłaby po prostu ignorancja. Trener który nie podnosi swoich umiejętności i nie ma otwartego umysłu nie może być dobrym trenerem. Nauka i postęp nieustannie zmieniają nasze nastawieni do treningu, jego formy oraz modele. Zawsze trzeba mieć otwarty umysł i nie wierzyć ślepo utartym trendom.

Dla mnie jako zawodnika to ciężka praca. To walka ze słabościami oraz ograniczeniami. To ile dasz z siebie na treningu zawsze przełoży się na Twój wynik na zawodach.

8. Tomek Miler - Bloger, Pasjonat Alkoholi, Człowiek Orkiestra. Tomasz Miler


Choć trening BJJ jest jednym z kilku dużych tematów, które podejmuje w życiu (inne to klasyczna elegancja, alkohole starzone, podróże i żeglarstwo) jest dla mnie bardzo ważny. Aktywność fizyczna i mocne treningi to wspaniała przeciwwaga dla stresu w pracy. Wychodzę z biura, zamieniam garnitur na gi i świat staje się mniej skomplikowany. Zdarza mi się iść na trening z głową pełną trosk i problemów, ale wychodząc z niego wykończony zapominam o nich, bo myślę już tylko o nowych technikach, suplach i łóżku. Oprócz tego, cenię bardzo fakt, że sport daje czasem posmakować zwycięstwa, ale wymusza także spotkania z porażką, a co za tym idzie konieczność otrząśnięcia się z niej i dalszej walki. Dzięki temu, jako osoba trenująca, nie żyję w bańce wyobrażeń o sobie, tylko znam swoje realne możliwości. Chcę wygrywać, ale potrafię też przegrywać, bo to normalne, że ktoś czasem musi. Te umiejętności przydają się w życiu dużo bardziej niż balacha czy duszenie zza pleców. ….choć te ostatnie też warto znać ;)

9. Mariola Marczewska - zawodniczka Brazylijskiego Jiu Jitsu, współtworząca Babskie Jiu Jitsu


Wielu powiedziałoby, że dla nich treningi są odskocznią od rzeczywistości. Pewnie i
w moim przypadku tak trochę jest, ale bardziej są one dla mnie uzależnieniem.
Chęć samodoskonalenia i rozwoju jest tak silna, że staram się być na macie niemalże
codziennie - często kosztem spotkań towarzyskich ze znajomymi "spoza maty". Dodatkowo, mam taką fajną ekipę treningową, że po prostu lubię spędzać z nimi czas, a jeśli mogęprzy tym nauczyć się od nich kozackich rzeczy,to jeszcze lepiej. Treningi jiu-jitsu są dla mnie swego rodzaju spełnieniem marzeń, bo na co dzień pokonuje swoje słabości i uczę się nowych rzeczy, o których jeszcze kilka lat temu nawet bym nie pomyślała.
P.S. Dodam, że treningi są też formą spędzania wolnego czasu z mężem.. LOL 😉

10. Agnieszka Podwysocka - Trener, Zawodniczka CrossFit Agnieszka Podwysocka - Complex Coach & Competitor


Trening jest „czymś dla mnie”. Podczas robienia treningu czuje, że żyje. Budzi się dosłownie każda komórka mojego ciała. To najlepszy zastrzyk energii, jaki mogę sobie zafundować. Kurcze mogłabym godzinami o tym pisać. Ciężko wgl wyrazić to słowami jak się tak nad tym teraz zastanawiam. Musiałabym kogoś wprowadzić do mojego wnętrza, aby to pokazać.
Wszystkim dziękuję za poświęconą mi chwilę. Bądźcie zdrowi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

jara szlugi i trenuje