Strzał w Dziesiątkę #7 - Kacper Miąsko

Zastanawiałem się długo nad tym, czy podejść do tego projektu w taki sposób, jak planowałem pierwotnie. Mówię tu o programie "strzał w dziesiątkę”. Jak wiecie, powstało 6 odcinków tego programiku. Do tej pory pytania pojawiały się na planszy, a każdy z gości udzielał odpowiedzi na fonii. Taka forma nigdy nie zadowalała mnie. Dialog to dialog przecież… Troszkę poćwiczyłem. W samotni sobie pogadałem, tak sam ze sobą. Byłem dla siebie wymagającym logopedą. I to po trzydziestce taka terapia. Jeszcze kilka seansów przede mną. Będzie jeszcze lepiej. Wracając co sedna. Zdecydowałem się pierwszy raz zasiąść przed obiektywem i zadać dziesięć pytań (ja przed obiektywem!). Bohaterem siódmego odcinka był Kacper Miąsko, mój klubowy kolega. Młody zawodnik, ambitny, z niespożytą wolą walki, z ogromną szansą na czołowego zawodnika MMA. Wielkie dzięki za rozmowę. Przy okazji: życzę mu udanych walk i satysfakcji na ścieżce sportowej. Przedstawiłem 10 pytań jak nic… Jak już wspominałem, stres był mega. Próbowałem się sam ze sobą. Co z tego wyszło - zobaczycie w siódmej odsłonie SW10. Przełamałem kolejne, swoje bariery. Pozdrawiam!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ #10 Mateusz Siński

Sport lekiem na całe zło...! (wpis zawiera wulgaryzmy)

Poniedziałkowy ból.